Egy jó coach segít az önismereted fejlesztésében és rámutat arra, hogy kivé válhatsz.

info@buzasdora.hu

Az Employer Branding -ről

Employer Branding

A coaching és az employer brandig kapcsolata

A mai erősen fluktuáló gazdasági környezet rákényszeríti a munkáltatókat, hogy többet és máshogyan foglalkozzanak a munkavállalók lelkével és igényeivel. Arról nem is beszélve, hogy egy húsz éves fiatal mennyivel más elvárásokkal érkezik a munkaerőpiacra, mint egy tapasztaltabb társa. A vállalati márkaépítés vagyis az Employer Branding biztosítja a cégek számára azt, hogy pozitív képet alakíthasson ki magáról a munkavállalók körében, legyen az pályakezdő vagy tapasztaltabb kolléga. 

De mi is az az Employer Branding és mi köze a coachinghoz?

 

Az Employer Branding

Azon stratégiák és tevékenységek összessége, amelyekkel egy vállalat megjeleníti magát munkáltatóként a külső világ felé. Célja, hogy vonzóvá és versenyképessé tegye magát a potenciális munkavállalók szemében. Az erős Employer Branding segít a vállalatnak felépíteni, fenntartani jó hírnevét, vonzó munkakörnyezetet és pozitív munkáltatói márkát.

 

A coaching, mint az Employer Branding eszköze

A vállalatok, amelyek erőteljesen fókuszálnak az Employer Brandingre, igyekeznek egy olyan munkakörnyezetet kialakítani, ahol a dolgozók szívesen maradnak és fejlődhetnek. A coaching hatékony eszköz az egyéni fejlődés támogatására és a munkavállalói elégedettség, elkötelezettség erősítésére. 

A coaching alkalmazása az Employer Branding stratégiában több szempontból is előnyös lehet:

1. Tehetségek megtartása: A coaching lehetőségének biztosítása a dolgozóknak azt jelzi, hogy a vállalat komolyan érdeklődik a személyes és szakmai fejlődésük iránt. Ezáltal megnőhet az esély arra, hogy a tehetséges munkavállalók hosszú távon elköteleződjenek a cég iránt.

 

2. Teljesítmény és hatékonyság növelése: A coaching segíthet a dolgozóknak felszínre hozni és fejleszteni olyan képességeiket, amelyekre korábban nem is gondoltak. Ez pozitív hatással lehet az egyén teljesítményére és a csapat hatékonyságára is.

 

3.  Pozitív vállalati kultúra kialakítása: A coaching- alapú vezetőtámogatás hozzájárulhat egy biztonságos és fejlődést ösztönző vállalati kultúra kialakításához. Az ilyen környezetben a munkavállalók érzik, hogy a cég valóban foglalkozik velük és értékelik a fejlődésüket. 

 

4. A munkáltatói márkaimázs erősítése: Ha egy vállalat híres arról, hogy támogatja és fejleszti munkavállalóit, az segíthet vonzóbbá válni az új munkavállalók számára, ami hosszú távon elősegítheti a munkáltatóról kialakult pozitív kép erősítését. 

 

Összességben elmondható, hogy a coaching, mint az  Employer Branding eszköze lehetőséget teremt arra, hogy a vállalatok vonzóbbak legyenek a munkavállalók szemében, jobban megtartsák a tehetségeiket, és növeljék a dolgozók teljesítményét, ami végül pozitív hatással van az eredményességükre és versenyképességükre. 

Kövessetek Facebookon: Buzás Dóra Coach és TikTokon: Buzás Dóra

Korábbi cikkeimet megtaláljátok a Blog oldalon, szolgáltatásaimat pedig a Főoldalon találjátok!

Értesülj a legfrissebb bejegyzésekről

Get updates and learn from the best

Kapcsolódó bejegyzéseim

Life coaching

A coachnak sem süt mindig a nap

Egy őszinte cikk önazonosságról és az önfejlesztés fontosságáról, avagy a coach sincs mindig jól…

a belso csoporttagok
Life coaching

A belső csoport modellje a gyakorlatban

A cikkben bemutatom nektek a belső csoport modell gyakorlati alkalmazhatóságát.
A modellt a belső viszontagságaink, konfliktusaink legyőzésére tudjuk segítségül hívni.

Jelentkezz ingyenes konzultációra

Felmérjük a helyzetet és az igényeidet, amely alapján elindulhatunk a közös úton